2017. december 24., vasárnap

DYNAMO






Nem hittem volna,hogy valaha is írok még az oldalra.
Az éltem a Böp Kft után nagyon megváltozott részletezni azt nem akarom de már külföldön élek itt minden normálisan működik.

Amiért még is írok az oldalra az pedig az,hogy nem rég jártam Magyarországon és találkoztam az egyik lecsukott azóta szabadon engedett ex-Parkolóőr kollégámmal.
Döbbenetes amit mondott és tapasztaltam vele kapcsolatban.
Nevét helyet ahol volt a börtönben nem írom le nehogy magára ismerjen.
Előadta nem is volt rossza helye a börtönbe volt kondi terem  is stb...
Vicces csak szinte csak szépről mesélt mert a börtön ezek szerint egy jó hely??
A mindennapi megaláztatásról,a bezártságról, a család hiányáról nem nagyon beszélt.
Vicces a naiv egyszerűsége elvettek az életéből 8 hónapot amit börtönben töltött de ő szinte mint egy nyaralásra úgy emlékszi rá.
Szerény véleményem szerint ezek a volt bandatagok nagy többségének ha a mai na adódna egy ilyen parkoló maffiás lehetősége a nagy pénzért simán újra belemennének nem tanultak az esetből.
Félelmetes és megdöbbentő a normális emberek ezt a Böp Kft-s életük korszakát próbálják magukba elásni elfelejteni,egy sötét, rossz emlékként kezelni.

Mindenkinek kellemes ünnepeket!


Nincsenek megjegyzések: