2009. február 10., kedd

Banán héj..


Banánhéj!

A cég elbocsátott operátorát Rusznák Imre a következőképpen küldte el:
Az irodájába rendelete.
Laczkó János felolvasta neki,hogy illegálisan feltörte a rendszert 2-8 évig terjedő börtönt kaphat ezért!!!!
Rusznák megkérdezte tőle hová tűntek az előző napi fotók (11 ember munkája)?
A válasz az volt nem tudja nem ő tűntette el!!!!De nézzük meg a rendszernaplózását és abból kiderül ki volt!!!(Utólag kiderül Takács volt aki szándékosan áthelyezte azokat a Pen drive-jéra).
Ekkor Rusznák Behívatta T.Jánost a rendszergazdát..
Ő közölte,hogy a rendszer hibátlanul működött de ez a rendszer nyitott így sokan hozzá férhetnek...

Rusznák átvette a szót és közölte az operátorral ez a maga hibája,és sok rosszat halottam magáról,ezért úgy döntöttem nem akarunk tovább magával dolgozni együtt!
Döntse el,hogy távozik:
KÖZÖS MEGEGYEZÉSSEL és akkor nem jelentjük fel a rendszer feltörésért,még ma készen lesznek a papijait és távozhat.
Vagy rendkívüli felmondással és akkor feljelenjük rendszer feltörésért.
Döntse most azonnal mert nekem ez fontos hangzottak Rusznák szavai.

Az operátor válasza a következő az volt nem kérek egy nap gondolkodási időt.

Nem most kell döntenie hangzott Rusznák válasza!!!!!

Egy napon belül jelentkezek hangzott az operátor válasza!!!!

Rendben 24 órán belül nem jelentkezik fel jeletem hangzott Rusznák válasza.

És távozott Lackó és az operátor a helyiségből.


A Cég a fenti beszélgetést tagadja a munkaügyi bíróság előtt sőt azt írják a keresetükben ilyen nem történt sőt az operátor könyörgött,hogy közös megegyezéssel küldjék el.

DE ITT JÖN A BANÁN HÉJ AZ ADOTT OPERÁTOR AZ EGÉSZ BESZÉLGETÉST RÖGZITETTE A MOBILTELEFONJÁVAL....

Tehát a cég odaáll tanúskodni a bíróság elé,hogy ők nem ajánlottak semmit hazugság az egész.
Majd sztereóban hallgathatják a saját hangjukat ahogy alkudoztak!!!!!!!!

Banán héj!!!!!!!!!!!

Szó elszáll írás megmarad!!!!!!!!!De ha a szót felveszik az sem száll el az is megmarad!!!!!!


CSUMI IMO ISMÉT HAZUDTÁL!!!!!!

A hangfelvételt a tárgyalás után feltesszük had hallja mindenki…..

1 megjegyzés:

Erlend Hildur írta...

Annyira boldog vagyok ma, mert Isten megtette azért, mert nehéz időkben ment át más hitelnyújtókkal, és semmi sem működik jól, a hitem és a reményem elvesztésére törekedtem, de még mindig erősnek kell lennem és folytatni kell azt, amit keresek. Ma boldog vagyok, mert Isten a legjobb hitelintézethez irányította, és nem bántam semmit, miután kapcsolatba léptem velük, és a szívem teljesült, és megkaptam a megadott összeget, amit kértem (300 000,00 USD), a pénzt befizették számlám után két héttel a társasággal folytatott beszélgetés után, és nem bántottak nekem, és nem okozott fejfájást a kölcsön tőlük való megszerzésekor, a családtagjaim és a barátaim, akiket én nekik irányítottam, szintén megkapta a kölcsönüket, szeretnék a lfdsloans@outlook.com / whatsapp + 1-989-394-3740 telefonszámon. . és gyorsan megszerezze a kölcsönt, ez biztonságos és gyors, hiszen laza remény, hit és mindent megtesz, csak kölcsönszerzés céljából, és semmi sem működik, fogadjon el, ha megpróbálja ezt a Benjamin nevű embert, soha bármit sajnál, és a hitelkérelem jóváhagyásra kerül, és azt közvetlenül a bankszámlájára fizeti be, tehát siess most, és lépjen kapcsolatba a WhatsApp + 1-989-394-3740 telefonszámon. kérjen bármilyen típusú kölcsönt, és azt Önnek nyújtják. a legjobbakat