2012. április 27., péntek

Hibás parkolóautomatánál sincs kegyelem.


A fokozatosan kibontakozó parkolási armageddon nyomán újra ér panaszkodni. Kiváló példa a káoszra, hogy a XII. kerületben a régóta fizetős helyeken új önkormányzati cég szed pénzt, míg a 2006 óta fizetős utcákban a Centrum, még 4 évig. Örülni nagyon nincs minek, hiszen az új játékosok ugyanúgy felhasználnak minden eszközt, mint a régiek:

Nem akartam ezt elküldeni nektek, mert parkolásról írogatni majdnem olyan eredeti, mint fingóversenyt rendezni a tesco húspultjánál, de b@szom alásssan, ezek elutasították a roppant simulékony ellenérveimet :) Ha van még bármi sportérték ebben a rongyosra szeretett témában, szívesen küldök update-et.

Világbéka mindenkinek!

Tisztelt Parkolási Fospumpa,
Március 6-án hibát követtem el. Az önök területén voltam kénytelen parkolni. Késésben voltam, igy közvetlenül az óra mellé parkoltam. Az órájuk nem működött. Kb 1 percig dobáltam zsinórban 200-asokat abba a szarba, de próbálkozásaim eredménytelenül zárultak, egyet sem vett be. Mivel toll nem volt nálam, hogy kiirjam a műszerfalra a kollégájuknak, tekintsen el a megbüntetésemtől, felhivtam önöket és bejelentettem a hibát.

Dolgom végeztével az autóhoz sietve a következő látvány fogad: Egyik kollégájuk épp kihelyezi a büntetést a kocsimra, miközben beszélget a másik kollégájukkal, aki épp az órát javitja. Tudják, egy magamfajta peremkerületi bunkóban ilyenkor megfogalmazódik az a lelki igény, hogy elküldje magukat a büdös picsába, de egyenlőre még visszafogom magam.


A kollégájukat megkértem, ne basszon már ki velem, azért beszélgethet most a kollégájával, mert én jelentettem be a hibát, ő erre azt felelte, hogy ezt a büntetést már nem tudja meg nem történtté tenni, de vegyek gyorsan egy jegyet, már jó az óra, és ha a büntetéstől számitva 5 percen belül vagyunk, eltekintenek a birságtól. 5 percen belül voltam, csatoltam.

Ezzel a lendülettel a büntetős kollégájuk elsétált és elkezdte végigbüntetni a parkoló autósort.  Na most jutok el arra a pontra, mikor már nem fogom vissza magam. Nem akarnak véletlenül elmenni az ótvaros picsába?! Szar az automatájuk, erről értesülnek, majd végigbüntetik a sort –lesz aki úgyis befizeti- alapon??!

Ha kérhetném, meg ne próbálják leirni, hogy ilyen esetben másik automatát kell keresni, mert menten letesztelem a spam filterüket! Maguknak a beszedett zsugáért cserébe mindössze annyit kellene ellenszolgáltatni, hogy üzemképes állapotba tartsák a tyúkszaros automatáikat! Ha valamelyik nem működik rendesen, ne keressenek kifogásokat, hanem menjenek oda, javitsák meg és sztornózzanak minden érintett büntetést, mert még a végén a gyanakvó polgár azt gondolja, maguk át akarják baszni az embert!


Persze nehogy már én mondjam meg maguknak, hogy hogyan épitsék cégük brandjét, de annyit azért elárulok, hogy nálam akkor nőne sokat a renoméjuk, ha valóban elmennének a lehúzós büdös picsába, abba!

Továbbá, ha kérhetném, legyenek olyan drágák és sztornózzák a csatolt büntetést és erről irásban is értesitsenek!

Szivélyes üdvözlettel:
xxx

Nincsenek megjegyzések: