2012. május 18., péntek

AKi biztos tanú Simon ellen!


Topi érdekes levelezése a blogunk egy másik olvasójával.

Tisztelt Blogger!

Bár már egy ideje nem dolgozom a cégnél mivel átszervezés miatt elbocsájtottak, írása kicsit bántó számomra az általánosítás miatt. Én, mint területi ellenőr dolgoztam a BOP-nél egy ideig. Higgye el nem politikai kapcsolataim lévén kerültem a BOP-höz. Persze én sem tudtam mindent speciális dolgot a parkolással kapcsolatban, de igyekeztem megtanulni. Nem tartom, tartottam magam szakmailag nullának a témát illetően. Az általános szabályokkal maximálisan tisztában voltam, sőt azt hiszem a parkoló őri munka gyakorlati mozzanatai kivételével mindent tudtam a témáról. Hogy gyakorlatban hogyan zajlik az autók ellenőrzése én, is mint területi ellenőr társaim megtanultuk. Nem szégyellem bevallani, hogy öreg parkoló ellenőrök segítségével tanultam meg a gyakorlati részt. A területi ellenőri munkának csak egy része a parkoló őr munkájának pontos ismerete, mint tudjuk. Sok más ismeret is szükség ahhoz, hogy a területi ellenőr hatékonyan tudjon dolgozni. Ezen plusz ismeretekkel viszont a parkoló ellenőrnek nem kell rendelkeznie és nem is kell tudnia arról, hogy miként ellenőrzik a munkáját. A "lesápolásról" is csak annyit, hogy én soha egy fillért sem vettem el senkitől. Munkámat becsülettel végeztem mindenféle "ajándék" elfogadása nélkül. A mai napig figyelemmel kísérem, mi zajlik "régi" munkahelyemen (lásd, olvasom a blogot is) mert úgy érzem valamit sikerült elindítani jó irányába és kíváncsi vagyok lesz e folytatás. A fentiekre való tekintettel kérem a cikk íróját, hogy ne általánosítson, ha területi ellenőrökről beszél. Köszönöm.
Tisztelettel:

Topi
2012. február 24. 14:45

 Bloggervalaki írta...
Hello!

Akkor te a Topi lehetsz vagy a másik srác akit Böp Sima Út Kft felé átvételekor nem vettek át...

Te tiszta vagy ezt mindenki tudja...
Ezért is nem vettek át.

Ha te is zsebre dolgoztál volna még mindig a parkolócégnél dolgoznál.
2012. február 29. 4:15
Bloggerparkolni.tilos írta...
Tisztelt Valaki!

Igen én Topi vagyok de alá is írtam a nevem. Nem szégyellem, hogy területi ellenőr voltam sőt szerettem is csinálni. Hogy jól vagy rosszul dolgoztam annak eldöntése nem az én posztom. Nem haragszom senkire, hogy kirúgtak és összeesküvés elméleteket sem gyártok. Csak mindenkinek megköszönni tudom azt az időt amit ott töltöttem. Köszönöm, hogy nem sorol a "sápolók " közé.
Tisztelettel:

Topi
2012. február 29. 10:46
Bloggervalaki írta...
Hello!

Igen az lett a veszted,hogy nem sápoltál.
A Böp Kft és a Sima Út Kft-nél a sápot nem gyűjtő területi ellenőrök nem kívánatos személyek.
Így lettél az "átszervezéskor" nem kívánatos személy,jó ha tudod.
Olyan hitvány emberek mint a parkoló maffia fénykorában sápot gyüjtő András meg vígan átkerült és dolgozik a mai napig a Sima út Kft-nél.
Őszintén nem felháborító mert te becsületesen dolgoztál ezért nem kellettél....
2012. február 29. 16:32
Bloggervalaki írta...
Amúgy őszintén te amikor ott dolgoztál nem tapasztaltál fura dolgokat????

PL:Hogy a parkolóőrök előbb tudják aznap hová fogsz menni ellenőrzést folytatni mint te.

Meg,hogy fura mód bizonyos területeket soha sem ellenőriztettek le veled.

Meg,hogy a zsebre fizető gyanús autókban ép van egy 200 ft-os jegy amikor te arra mész ellenőrizni??

STB....
2012. február 29. 16:40
Bloggerparkolni.tilos írta...
Tisztelt Valaki!

Én nem közöltem senkivel, hogy mikor melyik területet ellenőrzöm. Pont azért, hogy ne tudjanak"rám készülni"
Talán éppen ezért tudtam jó néhány parkolóőr számára kirúgással végződő intézkedést foganatosítani. A vége felé amikor volt kijelölt ellenőrizendő terület sem ragaszkodtam az előírtakhoz szorosan. A problémásabb helyeken voltam inkább illetve a problémásabb személyeket ellenőriztem. Nem arra törekedtem, hogy mindenkit ki kelljen rúgni de a szervezett, parkolóőrök által végzett "begyűjtést" kicsit sem preferáltam. Hogy éppen hol mozgok csak a területen tudhatták meg a parkolóőrök akik láttak. Az más kérdés, hogy ők egymásnak jelezhettek hollétemet illetően. Ha már kérdezted én 1 területi ellenőr kivételével nem tapasztaltam korrupcióra utaló jeleket. Szidjátok Andrást, hogy milyen korrupt. Én nála sem észleltem soha ilyet. Van olyan parkolóőr aki itt névtelenségbe burkolózva leírja, hogy ő pénzt adott az Andrásnak. Ha ez igaz miért nem vállalja a nevét ha ennyire felháborítónak tartja. Arra ne hivatkozzon, hogy mert fél a rendőrségtől. Ha ő borít akkor nem büntetik meg. Könnyű névtelenül vádaskodni. Félreértés ne essék én sem tudhatok mindent de szerintem nem korrekt így vádaskodni. Arról az 1 területi ellenőrről aki szerintem benne volt pedig nem beszélnék mivel semmit nem tudok bizonyítani. Én mindenesetre jeleztem mindent a vezetőség felé.

Tisztelettel:

Topi
2012. március 1. 4:38
Bloggervalaki írta...
Hello!

Tudod Topi az ilyen jelentéseket a vezetőség nem tolerálta a jelentőtől rövid úton megváltak.
Visszatérve Andrásra 2009.januárjában került a céghez,akkor mindenki benne volt a hálózatban...Persze csak ő egyedül nem.
A neki pénzt átadó parkolóőr nevét én is tudom de mivel hála istennek nincs a gyanúsítottak között nem árulnám el.
Viszont vicces,hogy téged leépítettek ő meg maradt.
Amúgy nézd vissza Cuccos telefon lehallgatási anyagát ott van benne András megvesztegetése..."Ha András meglát kijönni egy boltból más lesz a tárgyalási alapunk.."

HHHHHMMMMMM mi tárgyalni valója lett volna egy korrupció gyanun lebukott parkolóőrnek a őt lebuktató területi ellenőrével.

Illetve Topi áruld már el,hogy is volt egy a 2010 nyári Opel szervízea ügy 20-30 autó mindennap ellenőrzés nélkül ezt ott bent,hogy nem vette észre senki???
2012. március 2. 15:49
Bloggerparkolni.tilos írta...
Tisztelt Valaki

Egy szövegkörnyezetből kiragadott részlet alapján nem lehet vádolni valakit.Gondolom a hatóságok a teljes anyagok végighallgatták és úgy gondolták, hogy nincs értelme eljárást indítani az elhangzottak alapján. Én nem akarok senkinek a fogadatlan prókátora lenni nem tudom és nem is akarom tudni, hogy A. benne volt e vagy nem az ügyben. Mindenki maga számoljon el a lelkiismeretével. Az opeles dologgal kapcsolatban annyit mondhatok, hogy hidd el én is ellenőriztem a területet. Pótdíjaztatni csak akkor tudtam, ha partizán módszerrel magammal vittem egy parkoló ellenőrt más területről. Ha egyedül ellenőriztem és hibát találtam mire a parkolóellenőr a helyszínre ért ( telefon hívásomra) volt jegy a kocsikban. Természetesen telefonon értesítette az őr dolgozókat.Később már az opelosok felismertek s amint megláttak vettek jegyet. Mivel kevés területi ellenőr volt azt nem lehetett megtenni, hogy folyamatosan ott legyen egy. Ha meg ennek ellenére ott maradt volna valaki a belső területeken ment volna a szabad "rablás" a boltosok szíves közreműködésével. Egyébként a 20-30 autó azért túlzás. Legalábbis amikor én a céghez kerültem nem álltak ott az autók tömött sorokban. Mikor bejött a IX.kerület új területekkel akkor meg oda voltam "vezényelve" mint az új területért felelős ellenőr. Ebből adódóan a XIII.ker-ben nem is mozogtam.

Tisztelettel:

Topi
2012. március 3. 7:15
Bloggervalaki írta...
Hello!

Oda "vezényelve" vajon miért???
Mert ott nem tudsz sok kárt okozni a csókos autók között.
A XIII.kerület közeléből is eltávolítottak gyorsan.
A vezetésnek ez volt a gazdasági érdeke.

Figyelj dolgozott itt előtted egy területi ellenőr aki oda ment pár hónapot ott volt aztán közölte nem akar sittre kerülni ezért inkább önként felmondott.

Na meg dolgozott ott a Centrum egykori hóhér területi ellenőre az kirúgott mindenkit a Centrumnál aki neki tetszett neki.
Ő is önként ment el Böp-től látta mi folyik ott és inkább vette a kalapját,nehogy még ő is bajba keveredjen.

A Böp Kft-nél és most a Sima Út Kft-nél is mindig az volt a tendencia őket nem érdekli a korrupció és ez felső szintről jön.
Dolgozzanak zsebre az emberek nyugodtan ez nem érdekli őket.
2012. március 4. 2:40


Aztán Topi már nem válaszolt valószínűleg átlátta,hogy ő is áldozat lett.
Topit becsületes munkája ellenére 2011.április.1-én nem vették át a Böp Kft-ből átalakuló Sima út kft-be.Pedig mindenki tudta ő tiszta nem korrupt ennek ellenére ő mégsem kellett.
Topi érdekessége,hogy vele rúgatták ki Simont,konkrétan ő végezte el a általa nem tudott de bent megegyezett piszkos munkát.
A Böp Kft-nél ez gyakorlat volt Laczkó,Moldvai és Eisenschreiber András üzletét veszélyeztette valaki attól meg kellett szabadulni. De a piszkos munkát mással végeztették el annak tudtán kívül.
Hát kedves Topi így több mint 1 évvel a Böp-től való „átszervezés” elbocsátás miatt kikerültél, most mehetsz bíróság elé miattuk.
Bár te tiszta voltál de Simont ki kellett csinálnod és tudod az az alibi ügy,hogy kihagyott két autót kamu volt.
Tedd fel a kérdést magadban Topi hány parkolóőrt ki rúghattál volna mert kihagyott két autót???? 10-et 20-at mégis csak Simonnál volt ez fontos????Nem Topi tudtodon kívül segítetted a parkolómaffia működését ezzel,hogy Simont kirúgattad.Ő veszélyt jelentett rájuk….Gondolj csak bele elkezdi pótdíjazgatni Moldvainak fizető privát csókosokat ezért kellett neki mennie????
Nem a kihagyott 2 autóért meg mellény nem viseléséért.
Topi így 1 évvel a Böptöl való távozásod után te is nyakig merülsz a parkolómaffia ügybe,tv szereplő lehetsz stb…..
2012.05.24. 10-órakor I.Emelet 101-ben a Munkaügyi bíróságon lesz a tárgyalás.
TV társaságok figyelmébe ajánlva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

deneskun írta...

Hello!

Parkolni tilos.
Parkoló ell.

Nem kellene más nevében itt írogatni.
Akár ki is vagy ál "Topi.."