2013. február 20., szerda

Részletek egy köcsög börtnélményeiből III. kezdetek, és végkifejlet.






A börtönben a szex soha nem véletlenszerű, hanem mindig üzletszerű és szabályozott. A legtöbb köcsögnek van gazdája, akinek a beleegyezése nélkül egy újjal sem nyúlhat hozzá a többi rab. Kivételt a „Préda” képez. A „Prédát” mindenki kedvére használhatja, alázhatja, egyetlen dolgot tehet: tűrnie kell. Az őrség tagjai nemcsak szemet hunynak az erőszak felett, de minden alkalommal azt tapasztaltam, hogy bátorítják is, úgyhogy hiába fordulna bárki hozzájuk védelemért, legjobb esetben is csak a képébe röhögnek. „Préda” lesz automatikusan a szexuális bűntettet elkövető, vagy vállaltan homoszexuális rab, ha nem tudja megvédeni magát. Az őrség cinikusan és teljes nyíltsággal adja áldását a dologra. A „Prédát” például soha nem viszik a védett cellákba, ha van egyáltalán ilyen, ahol például a volt rendőröket tartják, hanem bevetik a „Farkasok” közé, ahol az első percben megerőszakolják, és az őrség gyakran végig is nézi. A „Farkasok” az elkülönítetten tartott legveszélyesebb bűnözők, sokszor egy-egy Gang vezetői, akik külseje külön-külön is félelmet kelt, hát még így együtt, hiszen tetőtől talpig tetoválásokkal és testékszerekkel borított izomkolosszusok.
Mindezt az őrség minden egyes tagja többször is a tudomásomra hozta a vizsgálati fogság alatt, egy percig sem hagyva kétséget afelől, hogy „Préda” leszek. Emellett az őrök részéről a legaljasabb, gusztustalan, homofób megjegyzések állandó céltáblája voltam, ezek közül a „Viszket már a fosólukad, köcsög, hamarosan döngölni fogják!” még a legenyhébbnek számított. Az egyik őr nem is bírt magával, és a vizsgálati fogságom utolsó reggelén kezemet megbilincselve elvezetett a lépcsőházba, megállított a fal mellett, lehúzta fenekemről a gatyámat, és én tudtam, hogy az első baszásomat fogom megkapni, amit ki tudja még, hogy hány fog követni? Az őr síkosítót kent a farkára, széthúzta a seggemet és szó nélkül megbaszott. Mikor visszavitt a cellámba, foghegyről odavetette: "Ezért hálás lehetsz, köcsög!"
Mivel a farkasokkal már minden le volt zsírozva, engem először nem is a cellámba vezettek, hanem a farkasokkal teli zuhanyzóba meztelenül. Az őrök elmondták nekem előre, hogy erre az alkalomra mindegyikük egy-egy viagrát kapott. Majd elájultam a félelemtől, amikor a kéttucat nagydarab agyontetovált állatok egytől-egyik álló fasszal fogadják? Az egészből csak arra emlékszem, hogy négyen megragadtak, csípő magasságban széttett lábakkal megtartották, és az ötödik már nyomta is bele a faszát a seggembe. Később tudtam meg, hogy chilipaprikával is bekenték a faszukat, hogy az első estémet emlékezetessé tegyék. Talán csak egyszer etettek meg valamivel kutyatálból, de abba is belehugyoztak. Ezt a szokást végig megtartották. Csak 3 nap után löktek be a cuccommal együtt ájultan a cellába. Külön priccsem soha nem volt, hanem a körlet végében egy matracon kellett meztelenül térdelnem vagy feküdnöm az egymást váltó gangvezéreket szolgálnom. Mivel wc-re soha nem engedtek ki, ezért mindegyikük, miután beleélvezett a seggembe, teletöltött még huggyal is, hogy viszonylag tiszta maradjak legalább a következő kúrásra. Ezért a matracom rövid idő után bűzlött a húgytól és a saját székletemtől bűzlött. A gang-vezérek két csicskásának 2 naponta volt feladata cserélni alattam. Enni azt kaptam, amit kutyatálban elém löktek, inni pedig a hugyukat kaptam inni. A viagrát végig kaphatták, mert gyakorlatilag szünet nélkül basztak, mindegyik átlagban háromszor baszott meg, és éjjel is végig volt legalább egy félkemény fasz a seggemben, noha annyira fájt a végbelem, hogy szinte állandóan zokogtam, mert iszonyatosan égetett a fájdalom.
Három hónapig voltam a Farkesveremben, utána löktek be a többi elítélthez. Ott a helyzetem annyiban változott, hogy nem volt kijelölt helyem, hanem ágyról ágyra adtak, és mindig mással kellett aludnom, aki előtte, vagy utána persze megbaszott. Kevés kaját adtak, elég sokat vertek és gúnyoltak, és lassan elkezdtek csipkés női alsóneműbe, majd szőke parókába öltöztetni, számat rúzsozni, kitépkedték a szemöldökömet, és fölötte megrajzolták, és mindenhol borotválnom kellett magamat.
Szépen sorban megismertem a börtön többi közös használatú köcsögét, így megismerhettem, hogy rám is milyen sors vár. Az egyik legtöbbet használt fekete köcsög a Coco nevet kapta. Ő sem hordhatta a szokásos börtönviseletet, hanem fehér, csipkés női fehérneműt kellett hordania, járása is teljesen nőies volt. A zuhanyzóban többször láttam, hogyan használják egyszerre hatan-heten, apró sikolyait messziről hallani lehetett. Nem kellett kényszeríteni semmire. Láthatóan jól érezte magát a szerepében. A gazdája, Ramos néha háromszor is megbaszta egy nap, és néhány dollárért átengedte a többi rabnak is használatra. Évekkel később tudtam meg, hogy Roderick Johnson a rendes neve, mert hogy feljelentetést tett szexuális bántalmazás miatt, és a sajtó elég részletesen beszámolt róla. Lassan közben megismerkedtem a többi köcsöggel is.
Miután 2 évig voltam az egész börtön közös kurvája, a négerek gang-je megvett állandó használatra.
Amikor megköttetett az üzlet, csipkés harisnyában és melltartóban, „szopós”-ra sminkelten bevezettek a négerek cellájába, egy kisebb csoportosulás volt az egyik priccs körül a sarokban. Ahogy közelebb vittek, láttam hogy az egyik éppen akció folyik, az egyik elég világos bőrű néger seggét dolgozták, aki engedelmesen, fenekét szélesre tárva térdelt az ágyon, a fejét nem is láttam. Egy hatalmas, három ajtós szekrényhez hasonló néger állt mögötte, és baszta seggbe. Csak amikor kihúzta hatalmas, gecivel borított faszát, akkor

Nincsenek megjegyzések: