2009. március 24., kedd

ÚJONC LEVELE.

Az alábbi e-mailt Újonc nevű embertől kaptuk…




HELLO!


Jó pofa a lapotok. Sokat szoktam nevetni rajta viszont sok igazság is van rajta.
Én a nyári balhé után kerültem a Böp Kft.-hez, hónapokig a kőr utakon dolgoztam,sokszor ellenőriztek,Moldvai,Laczkó,Takács voltak nálam nem egyszer. Mondjuk nem volt gond
Mert én rendes voltam. Ami feltűnt azért,hogy itt nincs dicséret ,ja meg produkálni kell az előirt pótdíj darabszámot. Amikor jöttek ellenőrizni mindig az volt az első kérdés:Mennyit ütöttél eddig? Amíg a kőr utakon járkáltam nem volt kapcsolatom igazán a kollégáimmal csak a többi újonccal meg azzal az öreg kollégával aki betanított. Mondjuk annyit hallottam azért,hogy a kerületekben jól lehet mellékest keresni. De a kőr utakon ezt nem tapasztaltam. Az öreg kolléga mondta ha egy öreget kitesznek ide dolgozni azt azért teszik ki mert ki akarják rúgni. A kör utak a halálpályák,a vesztőhely az öregek számára.
Számomra a nyári balhénál hallható volt napi:30-50 ezer forintos pénz ekkor még hihetetlen volt.
Teltek múltak a hetek,hónapok dolgozgattam a kőr utakon egyszer híretlen az egyik reggel azon találtam magam,hogy a „külső” 13.kerületbe vagyok beosztva. Hú ha most mi lesz azt sem tudom eszik vagy isszák??? De sebaj az addig levegőnek néző öreg kollégák közül egy páran hírtelen beszélgetni kezdtek velem egy kicsit rámenős stílusban. Közölték velem el ne lőjem a pénzüket. Majd oktatást kapok a csókos autókról és a főnökhöz küldtek aki nem más
Volt az öltözőben mint Csaba becenevén „Cuccos”. Jött a szöveg okos legyél apám mert baj lesz,stb. Itt a számom ha nem tudsz valami hívj és elmondta a pályát kihez és hová és milyen kocsikért kell menni. Ha elbaszol valamit kifizeted akit kiütsz volt az útravaló mondata.
Kimentem dolgozni a 13.kerületbe,mint a mesében semmi ellenőrzés,nyugi és sok baráti kocsi
aznap kerestem 7500 forintot és állítólag ez még a gyengébb pályák egyike volt csak újoncként a legkeményebbekre nem tesznek mondta nekem Csaba később. Meg ígérte ha jól dolgozok akkor majd segít jó pályára íratni ő ilyet simán eltud intézni.
Azóta már bejártam a cég összes munkaterületét a kerületekben tényleg jól lehet keresni ha nem is napi 30-50 ezret de azért még mindig nem rossz. Állítólag régen sokkal jobb volt a korrupciós balhé előtt. Tehát lehet valami alapja a napi 30-50 ezernek. Nem értem bár még nem vagyok itt régóta Csabát miért szidjátok ilyen szemét lenne nekem segített a pályán lévő kocsikat elmondta,stb. Egyszer még a beosztásban is beíratott egy jó helyre. Szóval nem értem mi bajotok vele ő itt az öltözőben főnök aki koordinálja a dolgokat és ez miért baj? A másik utáltatok Sancit mondjuk megértem miért utáljátok egy nagyképű,pénz éhes,beképzelt majomnak tartom,az orra állandóan a plafonon van,és egyszer meghúzott pénzre. Nálam áll egy kocsi ő,volt mellettem lévő pályán bementem a pénzért délután erre közölték velem már a kollégád elvitte és mondta álljunk át az ő oldalára. A piszok át állította a nálam álló kocsit. Persze nem szóltam neki mert félek egy öreggel szembe kerülni. Szerintem Csaba,és Sanci a vezetőségnél bármit eltud intézni. Laczkót én normális embernek tartom bár nem kétséges ha úgy fordul bárkit kirúg. Takácsról különösebben nem tudok sokat nekem olyan kis sunyi hátulról jövő embernek tűnik. Aki a szemedbe mosolyog utána kirúgat.
Amit még észrevettem vannak akiknek sokkal többet elnéznek,mint másnak amit nekem nem szabadna azt más simán rendszeresem megteheti. De nem érdekel.
Kérdezhetitek miért írtam le ezeket itt nos azért voltam ilyen őszinte,mert itt hagyom rövidesen a céget. Kaptam egy jó állás ajánlatot egy nyugis munka helyen ami 99%,hogy összejön és akkor veszem a kalapom. Na meg a rendőrségi vizsgálat még tart a cég ellen sittre nem akarok menni ahoz még túl fiatal vagyok.

Sok sikert mindenkinek….
Újonc….

Nincsenek megjegyzések: