2011. március 4., péntek

Én is benne voltam.!!!




Nem tudom miért kell a múltat piszkálnotok még!!!!!
Én is benne voltam az általatok emlegetett húsz emberben.
De Dukáékat már nem ismertem,A .Robit viszont igen.
Őszintén merek írni nektek mert szoktam ezen blogot olvasgatni nosztalgiából.
Én már Kanadában élek év eleje óta és nem kívánok haza menni itt laknak a rokonaim velük jól elvagyok és van munkám is. Ide értem a Brfk egy gyanúért már nem fog kijönni…..
És mellesleg be is kaphatják,meg ti is mindannyian.
Persze az otthon maradottak félhetnek az újabb nyomozás határidő kitolástól.
Januárt sokan várták,ha lezárják a nyomozást akkor sokan már úgy érzik megúszták ezt az egészet.
Igen így van amit leírtatok java részt.
Benne kellet lenni ebbe a hálózatba ha egyáltalán életben akartál maradni a Böp Kft-nél.
Értse meg mindenki akinek nincs munkája és el kell tartani a családját öreg beteg szüleit az sok mindenbe belemegy ezért…Én is és a parkolóőrök többsége is csak szenvedő áldozat volt.
És tudja meg mindenki az a tíz parkolóőr akiket meggyanúsítottak a rendőrök volt a kemény mag (kivéve közülük a László Sanyit) ők keresték tényleg a legtöbb pénzt mi az ő pályáik közelébe se mehettünk….Flottás telefonjuk volt egymás között és állandóan tartották a kapcsolatot. Ők kerestek egy nap akár 50 ezer forintot is mi ennek csak a töredékét napi 10-15 ezret….Nekem a legjobb napon 27 ezer forint volt de ez volt a csúcs és nem napi 50 ahogy a TV-sek állították.
Persze elhiszem,hogy a XIII.ker és a IX.kerben meglehetett annyit keresni a belső pályákon,de a nagy többség szürke parkolóőr oda sohasem került.
Cuccosék nagyon vigyáztak a helyükre,ha ne adj isten valaki ki mert ütni egy csókosukat azt a pótdíjat kifizettették velünk.
Persze most lehet ránk bármit mondani nem volt kötelező de értse meg mindenki 45 felett az ember lehetőségei iskolázottság nélkül teljesen beszűkül és nem kell sehová sem….És ha úgy kereshetek újra jól,hogy leadom a sápot a főnököknek akkor ezt megteszem mert nincs más választásom. Persze az igaz,hogy ezzel a főnökök maximálisan vissza is éltek.
A.Robit ismertem ő állandóan hőzöngött és leütötte a csókosokat ez volt az ő nagy hibája és ezért kellett mennie. Ezt értse meg mindenki ez volt a csapat érdeke a kártékony személyeket ki kellett tenni innen,aki ellövi a másik pénzét annak nincs itt helye.
Egyszer jött ide egy új srác az első nap végén bement Laczkóhoz és közölte vele itt baromi nagy a korrupció Laczkó azonnal kirúgta őt védett minket ez volt az ő érdeke is.
Illetve azt ne feledjétek Laczkó Dabasról hozott ide egy területi ellenőrt aki a földije volt és aki átlátta itt a dolgokat és elment. Hiába volt Laczkó ismerőse kilépett mert félt….
Mindenki azért nem volt benne akik a körutakon járkáltak azok nem voltak benne azokat nap mint nap szívatták és kirugdosták őket…Illetve a körutasok közül vették be az újabb hálózati tagokat is megfigyelték őket akit alkalmasnak találtak arra azt bevették.
Persze voltak olyanok is akik egyből úgy jöttek,hogy pl:Cuccsos hozta és mindenről tudott pl:ez a Kis Parti is ilyen volt….
Ők kezdettől fogva be voltak avatva.
Ez a napi 6000 forint leadó pénzt is sem teljesen igaz lehet,hogy Cuccsosék a napi 50-ből ennyit adtak le de én kezdetben napi:2000 később napi 3000 forintot adtam le mert közben Moldaviék felemelték a napi tarifát.
Azért napi 15-ből sok lett volna a napi 6000 forint.
Amúgy a Fideszesek is elmehetnek a sóhivatalba,amikor hatalomra kerületek azt hittem 1-2 hónap és ezt a kommunista geci Rusznákot már viszik is a sittre amiért,amiket itt ő kiabált a hangfelvételeken…..De sajnos nem így lett,és szerintem már ő megússza.


Röviden ennyi….
Legyetek szívesek hagyjátok a régi otthon maradt őröket békén.
Kinek lenne attól most jobb ha még húsz volt és jelenlegi parkolóőrt is meggyanúsítanának.
A hülye is látja Laczkó talán Rusznák biztosan megússza ezt a balhét.
A legnagyobb szemétládák Takács és Moldvai,Cuccos akik király és isten módjára életek a Böp Kft-nél már úgy is sittre kerül remélhetőleg.





Sziasztok…

Maradjunk annyiban,hogy Károly!!!!!!



Ui:Annyi rosszindulatú szemét embert mint a Böp Kft-nél volt egy rakáson még sohasem láttam sehol pedig volt egy pár munkahelyem.

1 megjegyzés:

valaki írta...

Kedves Károly!

A jó édes anyádért nem tudod befogni onnan Kanadából a pofád.
Attól valakinek jobb lesz ha még 20 embert letartóztatnának?
Valaki jobban érezné attól magát?
Rusznákot vagy a Laczkót vigyék el ők megérdemelnék.
De ne a csóri volt őröket baszogassátok.