2012. március 28., szerda

Érdekes blog bejegyzést találtunk az auto2.hu-n.

A Sima Út KFT. Parkoló ellenőrei véletlen elnézett pótdíjat töröltetik. Szép napot, szeretném megtudni (hátha valakivel már történt ilyen) hogy trükköznek a Sima Út Kft porkolóőrei. Az eset: leparkolok, jegyet veszek, kiteszem, a vásárolt időtartamon belül visszajövök, ott a csomag. Nem messze támasztja a falat a parkolóőr, kérdezem: mi ez? Válasz: elnéztem, de majd töröltetem (persze semmi bocsánatkérés). Szerencsére a jegyet megőriztem, és kapom is ám a felszólítást, hogy fizessek, és láss csodát: a parkolásom megkezdése (és persze a jegyvásárlás előtt) 8 perccel büntetett meg a szerv, ami nettó képtelenség, az autó 5 méterre állt az automatától, és persze amikor kitettem a jegyet és elmentem, semmiféle csomag nem volt ott. Tud valaki magyarázatot? üdv. secondhand http://www.auto2.hu/blog/forum/354-parkolas De ha az autós nem találta volna meg a parkolóőrt akkor hadakozhatna a Sima ÚT KFt. Ügyfélszolgálatával több kevesebb sikerrel. Illetve mi van ha nem is véletlen nézte el csak a pótdíj aznapi darabszámát akarta így növelni. A vétlen autósnak ezzel plusz kellemetlenséget okozva. Na az ilyen szituációk után kezdi a normál autós is utáni a parkoló céget ő rendesen megveszi a jegyét még is „véletlen” megbüntetik…..

Nincsenek megjegyzések: