2012. szeptember 27., csütörtök

Nincs parkolás büntetés nélkül


Nehéz észérveket felsorakoztatni a parkolási társaságok létjogosultsága mellett, például az ilyen esetek miatt:
Leírnék egy rövid történetet, ami múlt hét csütörtökön történt velem a belvárosban... Miután találtam egy parkolóhelyet 18:44-kor mobilparkolással aktiváltam a rendszámot, megérkezett a válasz SMS is. Eddig rendben is volt. Kb 10 perc múlva láttam a helyi ellenőrt vizsgálta a rendszámot, majd továbbment, gondoltam működik a rendszer remek. 1-2 perc múlva visszajött és elkezdett fényképezni és már akarta a csomagot a szélvédőre tenni, ekkor kimentem és mondtam neki hogy ezt felejtse el mobilparkolással fizettem, ami kb 600 forintba fáj majd nekem, ezek után nehogy már meg akarjon büntetni. Válasz az volt, hogy őt nem érdekli, a rendszer nem érzékelte, biztos a szolgáltatóval van probléma, meg biztos akkor küldtem mikor láttam hogy jött, stb.
Mondom negyed órával korábbi időpontban kaptam válasz SMSt, kb fél percen belül hogy megálltam... Őt ez nem érdekli, intézzem el az ügyfélszolgálattal, hívjam fel őket. Mondtam én ennél több pénzt nem kívánok költeni arra, hogy itt parkolok úgy, hogy önhibámon kívül meg akarnak büntetni, Válasz, akkor menjek be személyesen. Mikor mondtam hogy az idő pénz, nekem erre nincs időm hogy olyasvalamit igazoljak, ami egyértelmű és fizettem érte, erre csak cinikusan röhögött. Nem volt hajlandó a válasz SMS-t megnézni, nem volt hajlandó telefonálni hogy nézzék meg a rendszerbe beérkezett-e, vagy egyáltalán utánanézni mi a probléma.
Ekkor kértem hogy igazolja magát. Nem akarta, csak többszöri felszólításra, mikor már kb a hárman négyen mondtuk neki, hogy vegye elő az igazolványát. megtette a 133-as számú ellenőr volt. Mondtuk hogy akkor ezt jelezni fogjuk a munkaadójánál megint kiröhögött, ekkor mondtam, hogy rendőrt hívok, válasz: hívjál, aztán legyintet röhögött és továbbsétált...
Cimboráim lebeszéltek róla hogy rendőrt hívjak, aztán mikor megnéztem jobban a büntetést, láttam hogy a G mint Géza kezdetű rendszámom helyett egy C mint Cecília rendszám volt a cetlin. A többi 5 karakter stimmelt. Még utolértem az ellenőrt mutattam neki hogy rossz rendszámot irt a cetlire. Röhögve válaszolta hogy hát akkor dobjam ki, ezért kellett kiabálni?
Haver mondta rengeteg ilyen esetet hallott már, ami elgondolkodtató és egyben felháborító, hogy amúgy is vérlázító mára már a tarifa, amit közterületen parkolás címén elkérnek, de ha még tisztességesen be is fizetjük utána is bepróbálkoznak és semmiféle együttműködés nincs a részükről, csak cinikus röhögés a képünkbe...

http://homar.blog.hu/2012/08/27/nincs_parkolas_buntetes_nelkul

Nincsenek megjegyzések: