2009. augusztus 23., vasárnap

EVA KUCERA ÚJABB LEVELE....

EVA KUCERA ÚJABB LEVELE SZÁNALMAS....
MOCCSKOLÓDÁSBAN MOST IS FENSÉGES VOLT.

Kedves Prohaszka! Te elmehetnel forgato könyv ironak!Nekem nincs is öcsem,es te
magad sem tudod,hogy miket irsz!!! Igazam volt,tennyleg kierdemled a sarga
lapodat!!!Amugy leveled tennyleg szanalomra melto! Nagyon sajnallak,nemtudtam
eldönteni,hogy nevessek,vagy sirjak,amikor olvastam!Tudod mire jöttem ra?! Hogy te
egy szegeny ember vagy,termeszetesen,mar nehogy felre erts,nem a bizidre ertem,mar
majdnem elfelejtettem,hogy az legalabb meg megmaradt neked!Nem kell teged
bantani,ezt mind te csinalod magadnak! Hidd el senki mas,te egyes egyedül!Bocs,de
most megyek aludni,faradt vagyok.mert ma jöttünk haza Olaszbol.Jo ejszakat,ha
ismered ezt az erzest!


Nyugodtan szídjál csak akit akarsz senkivel nem személyeskedtünk itt....
Címét,telefonszámát,családtagjai fotóit nem tettük közzé.....
Nem is tervezzük....
De minden változhat.

Nincsenek megjegyzések: