2009. augusztus 8., szombat

Ferenc kőrúti csendélet....2009.08.07-én.


Ferenc kőrúti csendélet.

A fotó 2009.08.07-én készült.
Megjegyeznénk N.Istvánt annak idején ezért a két kocsiért rúgták ki a cégtől.
A Ferenc körúti kocsmához tartotó két kocsi látható a képen a Renault a csaposé,a mazda a kocsma tulajdonosáé amúgy a két személy testvér.
Érdekes most nem probléma,hogy az aznap ott dolgozó ellenőr leszedte őket zsebre.
Pedig N.István nem is szedte le őket csak szóltak neki ne büntesse meg őket hoznak rá jegyet,
De ezt sem volt szabad ezért N.Istvánnak mennie kellett a Böptől.
2009.08.17-én viszont nem gond ha díjfizetés nélkül várakozik a kőrúton ez a két kocsi.

1 megjegyzés:

szilvi2009 írta...

"Szerencsére" vannak még olyan ellenőrök, akik akkor sem tántorodnak el a büntetéstől, ha a panasz jogos:

Ma reggel 9:18-tól a II. ker. Nagy Imre téren parkoltam, nem volt nálam apró, de nagy örömömre volt lehetőség mobilos fizetésre is, na mondom legalább kipróbálom a modern technikát. Elolvastam a használati utasítást, ami nagyon egyszerű és egyértelmű. Küldjem el a kocsi rendszámát sms-ben az alábbi számra: 06-20-30-70-810. Sikeresen elküldtem és elmentem intézni az ügyeimet. Hamar végeztem, 9:25-kor már megint a kocsinál voltam ahol a 133-as számú parkoló ellenőr és egy piros mikuláscsomag várt. Mondtam, neki, hogy mobillal fizettem, és mutattam neki az elküldött sms-t. Ő azt mondta, hogy nem szerepel a rendszerben, de ez nem gond, mert rengetegszer előfordul. Hívjam fel az ügyfélszolgálatot, ők majd elintézik. Felhívtam őket, bár csak olyan 20. próbálkozás után sikerült. Első 19 alkalmommal miután kiválasztottam a menüpontok dzsungeléből azt a pontot, hogy egy hús vér emberrel szeretnék beszélni, egy ideig kicsöngött, majd miután egy kellemes hang azt mondta, hogy minden vonal foglalt, próbáljam később, szétkapcsolt. Szóval végre sikerült egy élő személyt - Kárpáti Szilviát - elcsípnem. Megkérdezte mi a rendszám, utánanézett a rendszerben, persze semmi nyoma sem volt az sms-emnek. Gyanús volt neki, hogy számmal kezdődik a rendszám, és kérdezte mi a kocsi felségjele, mondom holland. Jaaaaaaa, hát akkor a rendszám után egy vesszőt kellet volna tenni és utána írni a felségjelet. Mondom, de hát ez sehol nem volt feltüntetve a fizető automatán. Erre ő, hát igen, ez sajnos nincs feltüntetve. Mondom, akkor legyen szíves törölje a büntetést. Hát az nem lehet és ő nem tud másban segíteni, csak abban, hogy elmondja, hogy mit kellett volna írni az sms-ben. Hát akkor adjon valakit aki tud valamit segíteni. Senki nem tud nekem segíteni. Akkor kérem a főnökét. A főnöke nem telefonos kisasszony és lecsapta a kagylót. Na ez már nekem is sok volt, megkerestem a parkolóőrt és mutattam neki, hogy mindent úgy csináltam ahogy a fizető automatán le van írva. Erre csak hümmögött, kérdeztem a nevét, nem volt hajlandó megmondani, csak annyit, hogy ő a 133-as. Addig beszéltem vele, míg odajött a főnőke. Azt mondta az ellenőrnek, hogy "Te ne álldogálj itt, menj dolgozni, majd én elintézem". A főnök is megnézte, hogy nincs benne a rendszerben a rendszám, ő is egyetértett, hogy hát igen az automatán sajnos nincs feltüntetve, hogy a felségjelet még utána kell írni, megnézte az sms-emet, majd mondta, hogy ő a helyemben nem fizetne, amúgy sem tudják behajtani külföldi kocsin, tartsam meg az sms-t az jó lesz bizonyítéknak.

Hát ennyi. Eddig mindíg vettem parkoló jegyet, de most ezzel elérték, hogy én soha a büdös életbe nem fogok parkolásért fizetni Magyarországon. Ahol dolgozom minden nap áll egy német rendszámú kocsi. A tulaja kirakott egy cetlit a szélvédő mögé, hogy "Mikulás csomag ide". Hát majd én is ezt fogom csinálni.