2009. április 6., hétfő

KIUGROTT CSÓKOSOK ZSAROLÁSA...AVAGY A TILOSBÓL IS FIZETNI KELL ZSEBRE???

Érdekes levelet kaptunk…

Silver néven küldték….

Jó napot.

„Régen én is a zsebre fizetők táborába tartoztam. A nyári korrupciós balhé után kiszálltam,mert féltem. A Ráday utca elején van az üzletem,és az a szerencsém a Metro építés miatt tilosban tudok parkolni a közterületesek nem piszkálnak. Ennek ellenére néhány ellenőr a mai napig bejön néha az üzletembe és zsarolni próbál,hogy fizessek neki vagy baj lesz. Általában 4 parkolós szokott ezen a környéken járni. A weblapot átböngészve a Cuccos és a Sanci nevűt felismertem a többieket nem láttam. A Cuccos nevű próbálkozott nálam erősködött egy kicsit de hamar feladta,volt még egy olyan „rézbőrű” magas srác is ő is próbálkozott de ő is feladta hamar mondjuk ez a srác bocsi de förtelmesen sötét az látszik rajta.. Aki nagyon szemét volt az a Sanci nevű meg fenyegetett ha egyszer fizetősben állok megbüntet kétszer is egy nap, meg majd én rábaszok erre még. Iszonyatosan paraszt volt. Közöltem vele nem most jöttem és sem a falvédőről tudom,hogy nem fizetős helyen állok. Amit bunkónak tartok ha a feleségem van a boltban öt zsarolják a Sanci nevűhöz neki is volt szerencséje. Jellemtelen dolog ha nem értenék hozzá,és a tilosban állok kifizetem a napi 1000 forintot a parkolós srácoknak,utána meg kapnék a közterületesektől egy 10 ezer forintos papírt is ajándékba.
Befogom kamerázni az üzletet és ha valamelyik legközelebb is bejön felveszem videóra és a rendőrségre viszem a felvételt,hogy zsaroltak…”


Ország imázs a Youtube-ról Ráday utca a ex-csókos kávézos inkább életét kocsiját kockáztatva betolat a szűk kapun az udvarba csak ne zsarolják őt tovább a parkolóőrök…. Persze az Angol turista aki a videót készítette honnan tudta volna ezt neki csak meglepő volt az esemény amit lát.
Mi meg tudjuk mi az igazság az autós bemenekül az őt zsaroló parkolóőr elől az udvarba…..
Ez a magyar parkolási valóság.

Nincsenek megjegyzések: