2012. június 13., szerda

DYNAMO.

Hello!

Én eddig nem szóltam Topival kapcsolatban itt semmit.
A képen és a videón szerintem sem ő van a felvétel készítői mellé nyúltak vagy nem ismerték őt.
Topi tényleg szemét módon hazudozott a Simon tárgyalásán erről én is infót kaptam,de tőle más nem is volt várható.
Ő tényleg egy vidéki leszerelt buta „ex-Fakabát” és Laczkó spanja volt és ő hozta ide.
Topit az első munkanapján már megakarta verni egy boltos mert okoskodott na ennyit róla.
Egy alacsony kis hókusz pókra hasonlító sunyi,buta,kis rosszindulatú,vidéki,förtelmesen buta ember ő nem több,pont olyan mint Laczkó csak ő még a rendőrségtől is kirúgták.
Korrupciós hálózatba meg tényleg azért nem vették be mert jól leírtátok még ahhoz is buta lett volna,hogy zsebre dolgozzon.
Még egyszer mondom  Topit még a rendőrségtől is kirúgták ő nem nyugdíjba ment mint Laczkó.
De tényleg vicces gyakorlatilag az első alkalomnál megszabadultak tőle nem vették át a Sima Út Kft-hez ami rosszul esett neki de neki ellenére a vele ki baszó céget védi na ez jól jellemzi az ő szellemi színvonalát.
Ha hozzám is odajött mindig okoskodott mindig ő mindent mindenkinél jobban tudott.
Én nem csodálkozom,hogy Májerék nem vették át nem csak azért mert Laczkó embere volt,hanem azért is mert Májer fel tudta mérni milyen sötét agyilag Topi.
Meg gondoljuk csak át kiket nem vettek át a Böp Kft-től a Sima Út Kft-hez AKIKTŐL MEGAKARTAK már a Böp Kft-nél is szabadulni csak most kapóra jött az átszervezés.

Én amikor nem vették át Topit a Sima Út Kft-hez baromira örültem.

Na meg a ál Topi hozzászóló is túl mű.
A ti szava járásotokkal élve az igazi Topi egy „állat” szintjén áll szellemileg.
A Böpös Topinak nem is lenne annyi esze,hogy az internetet és egy számítógépet kezeljen.
Ő nem rendelkezik annyi aggyal amennyihez erre szükség lenne.

De még ha ő is lenne tudná,hogy nem tanácsos itt fenyegetőzni.
Egyenlőre csak egy általános bárkire érthető becenév ”Topi” van kirakva róla.
Nem csodálkoznék ha később a teljes neve címe,egyéb adatai felkerülne ide,ami valószínűleg szándékosan nincs még itt.






Nincsenek megjegyzések: