Műszaki hibás, magára hagyott autót akár el is szállíthat
a közútkezelő, később pedig értékesítheti is azokat!
A Nemzeti Fejlesztési
Minisztérium (NFM) több ponton is megváltoztatná a hatályos közlekedési
törvényt, derült ki a héten. A változtatások egy része átláthatóbbá és
logikusabbá tenné az autósok életét, sőt, bizonyos esetekben akár még
könnyítene is rajta. Pórul járhatnak azonban a kamionosok és azok, akik
megszakítani lesznek kénytelenek útjukat egy műszaki hiba miatt...
Műszaki hibás, magára hagyott autót akár el
is szállíthat a közútkezelő, később pedig értékesítheti is azokat!
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) több ponton is megváltoztatná a hatályos közlekedési törvényt, derült ki a héten. A változtatások egy része átláthatóbbá és logikusabbá tenné az autósok életét, sőt, bizonyos esetekben akár még könnyítene is rajta. Pórul járhatnak azonban a kamionosok és azok, akik megszakítani lesznek kénytelenek útjukat egy műszaki hiba miatt..
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) több ponton is megváltoztatná a hatályos közlekedési törvényt, derült ki a héten. A változtatások egy része átláthatóbbá és logikusabbá tenné az autósok életét, sőt, bizonyos esetekben akár még könnyítene is rajta. Pórul járhatnak azonban a kamionosok és azok, akik megszakítani lesznek kénytelenek útjukat egy műszaki hiba miatt..
Az egyik legfontosabb változás deklarálja,
hogy ha valaki nem fizetett a parkolásért, akkor egy nap alatt csupán egyszer
lehet megbüntetni, ha az autójával nem áll arrébb. A változtatás alighanem
ombudsmani nyomásra kerül be a törvénybe, a parkolási társaságok eljárása
ugyanis "eltér az ésszerű és méltányos megoldástól" - áll az NFM
közleményében.
Az NFM szeretné elérni, hogy a közútkezelő rossz idő esetén korlátozza vagy elterelje bizonyos utak forgalmát. Leginkább az "intenzív havazások" alkalmára gondolnak, és "elsősorban a tehergépkocsikat" szeretnék teljesen vagy részlegesen kitiltani bizonyos útszakaszokról. Abból indulnak ki, hogy a rendszeresen kopott gumikkal közlekedő, több tonnás "vasak" veszélyt jelenthetnek a többi közlekedőre, mindezt "üzemeltetési tapasztalatokra" hivatkozva állítja a minisztérium.
Az NFM szeretné elérni, hogy a közútkezelő rossz idő esetén korlátozza vagy elterelje bizonyos utak forgalmát. Leginkább az "intenzív havazások" alkalmára gondolnak, és "elsősorban a tehergépkocsikat" szeretnék teljesen vagy részlegesen kitiltani bizonyos útszakaszokról. Abból indulnak ki, hogy a rendszeresen kopott gumikkal közlekedő, több tonnás "vasak" veszélyt jelenthetnek a többi közlekedőre, mindezt "üzemeltetési tapasztalatokra" hivatkozva állítja a minisztérium.
http://stop.hu/belfold/lerobbant-a-kocsid-elviszik-eladjak-de-majd-szolnak/1050473/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése