2011. január 28., péntek

Rusznák ártalan döntse el mindenki....

2007.dec.5.


2008.11.26 ATV EGYENES BESZÉD


2008.december RTL KLUB.


2009.szept rusznák véleménye önmagáról.


Rusznák elmondja a híres beszédét 2007.december.4-én.

„Tudjuk,hogy mi zajlik és hogyan zajlik nagyon nagy összegekről van szó.”
„Évi 100 és 200 millió tesz ki ez a cég életében.”

„Az utcán végig semmit nem pótdíjaz de azt látom hogy rohan be az üzletbe korán reggel,és minden ismerősöm pontosan mondják,hogy melyik üzletbe és pontosan hová kell bemenni.”


2008.11.26 ATV EGYENES BESZÉD:

„Az én hangom volt ez kétségtelen tény.”

Ismeri el Rusznák Imre a riporteri kérdésre.


2008.december RTL KLUB

„Amit én hallottam abban az én hangom hallatszott.”

Ismeri el Rusznák Imre a riporteri kérdésre.




Nos akkor Rusznák ártatlan???????
Mindenről tudott 2007.decembereében ezt mindenkinek a tudomására is hozta…..
De nem tett semmi főleg feljelentést nem.
A rendőrségi nyomozás is csak Duka 2008.juniusi balhéja után indult.


Akkor döntse el mindenki Rusznák ártatlan-e vagy nem?????

Nincsenek megjegyzések: