2011. április 14., csütörtök

AZ EGYIK MEGGYANUSÍTOTT PARKOLÓŐR LEVELE:

„Hello!

Én az egyik meggyanúsított őr vagyok a 10-ből.
A nevem nem árulom el és kérem az oldal moderátorát ha van ilyen lehetőség a levelemet nyugodtan javítsa át egy kicsit,hogy a fogalmazásomból se lehessen rám ismerni.
Olvastam itt az elmúlt hetekben a nem csak tízen voltak benne bejegyzéseket.
Nagyon sok igazságot tartalmaznak!!!!
Szemétségnek tartom,hogy minket tízünket emeltek ki közülük szinte balekként.
Az akkor ott dolgozó 30 emberből 27 simán benne volt mégis mi bűnhődünk.
Ők meg Kanadából és egyéb helyekről írogatnak ide,hogy kapjátok be.
Sokan meg lapítanak otthon várják a Május.24.-ét azt gondolván,hogy megúszták akkor a dolgot. De ez nem így lesz mert én nem fogom és a többi 10 ember sem azt a balhét amit nem csak mi tízen csináltunk. Én elfogok mindent mondani!!!!
Állítólag a boltosok vallottak ránk azért lettünk mi gyanúsítottak.
De kérdem én miért csak mi ugyanabba a boltba bejárt rajtam kívül mindenki mind a 27 rajtam kívül akkor a cégnél dolgozó ember.
Akkor miért csak engem gyanúsítanak az adott bolttal. Ha a boltost szembesítenék a többiekkel is akkor simán felismerhetné őket,illetve két éven át csak nekem fizetett,amikor én mentem oda??? Úgyhogy közben egy pótdíjat sem kapott….
Nekem nem lenne jobb ha még 20 embert elvinnének,de értse meg mindenki nem csak mi tízen csináltuk ezt a balhét. Akkor miért csak mi tízen bűnhődjünk ennek a következményeiért. Aki a Duka féle botrány után a IX vagy a XIII. kerületekbe betette a lábát az mindenki fizetett zsebre Laczkóéknak….
Na ez ami biztos és nem csak tízen voltak!!!!!”


Kedves ismeretlen felháborodásod érthető és jogos!!!!
Ami még felháborított,hogy Rusznák Imre a 2007.dec.6-os előadásával simán bűncselekményt valósított meg és vele az ég világon nem foglalkozik a rendőrség még annak ellenére sem,hogy ez ügyből kifolyólag ellen feljelentés lett téve!!!!

Gyakorlatilag kijelenthető a BRFK Gazdaságvédelmi Főosztályát a Rusznák Imre ellen tett feljelentés nem érdekli!!!!!




1 megjegyzés:

valaki írta...

Vicces a kitálaló Zsolt ellenőrt még ki sem hallgatták!!!