2011. április 14., csütörtök

TI ELVÉGZITEK A RENDŐRSÉG MUNKÁJÁT!!!!---KÁROLY..


Hello!

Ismét Károly vagyok Kanadából.
Ráérősen vagyok olvasgattam a weblapotokat ami sokszor vicces és sokszor teljesen reális..
Gyakorlatilag ti elvégzitek a rendőrség munkáját helyettük is.
A beosztások,a tv híradók összevetése bizonyítékként.
A rendőrségnek más dolga nem is lenne amiket itt leírtatok ellenőrizni és bizonyítani azokat.
Milyen vicc számba ment annak idején a „nem létező Duka” lista.
Persze,hogy volt ilyen nem tarthattál minden autót minden pályán fejben!!!!!
Ezért leírtad azokat aki másnap ment a helyedre átadtad neki ez így ment és szerintem a mai napig is így megy.
Volt köztünk egy olyan srác aki azért jött a Böp Kft-hez dolgozni mert a híradókban halotta a parkolóőrök itt napi 50 ezret is megkereshetnek zsebre mellékesként.
Vicces ez az egész,úgy ahogy van.
Egyszerű rosszindulatú,primitív irigy emberek gyülekezete a Böp kft.
Arra azért kíváncsi leszek ha valaha is elindul az a büntető per ott mi lesz.
Majd mutogatnak egymásra te voltál nem én.
Ha egyáltalán lesz egyáltalán büntető per belőle.
Azt amit szemétségnek és durvának tartok Rusznákhoz és Laczkóhoz miért nem mertek a hatóságok nyúlni ők is nyakig benne voltak mindenben.
Rusznák az elején utálta Takácsot és őt is kiakarta rúgni de miután Takács összehozta neki a Samsung fényképezős bulit Rusznáknak zsebre 500 ezer forintja lett belőle,utána már szerette Takácsot.

Jellemző a magyar helyzetre a nagy halak bűncselekményeit kis halakon verik el!

1 megjegyzés:

valaki írta...

Anyádat ott Kanadában.