2009. szeptember 1., kedd

Pofon ütötte a nőt a parkolóőr

Érvényes parkolójegyét mutatja a pórul járt hölgy, akit megütött a parkolóőr, miután reklamált nála



Budapest ― Vérlázító! A XII. kerületben pofon vágott tegnap egy hölgyet egy parkolóőr. Szemtanúk szerint a Centrum Parkoló Kft. alkalmazottai agresszíven viselkedtek.

– Megütött a parkolóőr! – kezdte a megvert asszony, aki kérte, ne írjuk le a nevét. – A kerületben dolgozom, kocsival járok, s mindennap veszek parkolójegyet. Ez most is így történt. Láttam, hogy jön az őr, és nézi az autómat. Ekkor odamentem hozzá, mert láttam, hogy készíti elő a csekket. Mondtam neki, hogy várjon egy pillanatot, ott van a cetli, csak biztos lecsúszott. Nem érdekli, akkor is megbüntet, válaszolta. Szépen kértem, mutassa meg az azonosítószámát, hogy panasszal élhessek. Erre nem volt hajlandó, megtagadta, és elkezdett futni. Utánanyúltam, megfogtam a karját, és abban a másodpercben arcon ütött. Természetesen feljelentettem.

– Bent ültem a szórakozóhelyen – vette át a szót egy szemtanú. – Kiabálást hallottam, kimentem. A szemem láttára ütötte meg a hölgyet a parkolóőr. Kértem, legyen szíves azonosítani magát, hogy panaszt tehessünk ellene. Ekkor már kiért a közben értesített rendőrjárőr. A rendőrök szóltak a mentőknek, akik sokkos állapotban szállították a hölgyet a közeli kórházba, hogy látletetet vetessenek fel.

A helyszínen volt egy újságíró is, aki szintén szemtanúja volt a botránynak.

– A Centrum Parkoló Kft.-től a helyszínre érkezett a parkolóőrök ellenőre. A rendőrök előtt mutattam meg az újságíró-igazolványomat, és kértem az ellenőr hölgyet, hogy mutatkozzon be, és adja meg a cége telefonszámát. Nem volt hajlandó megmondani sem a nevét, sem a telefonszámot – állította az újságíró.

A parkolóőrt előállították és kihallgatták a XII. kerületi rendőrkapitányságon, ahol garázdaság miatt eljárás indult ellene. A Centrum Parkoló Kft. egyik igazgatója mindössze azt válaszolta kérdésünkre, hogy a verekedő parkolóőr nem az ő alkalmazottjuk, hanem az egyik alvállalkozójuké, ám annak nevét nem árulják el.


http://www.blikk.hu/aktualis/felhaborito-pofon-utotte-a-not-a-parkoloor-161054.html?next=

http://www.blikk.hu/aktualis/hallgat-a-pofozkodo-parkoloor-cege-161179.html?next=

Nincsenek megjegyzések: