2009. november 28., szombat

Sztojka nem érzi magát bűnösnek:





Sztojka nem érzi magát bűnösnek.

Csúnyán nézett Marian Cozma, emiatt robbant ki a végzetes verekedés - ezt mondta a Fókusz Plusznak Sztojka Iván, az egyik férfi, akit azzal gyanúsítanak, hogy részt vett a román kézilabdázó meggyilkolásában. Sztojka Iván arról is beszélt az interjúban, hogy nem érzi magát bűnösnek, és nem látta, ki szúrt. Marian Cozmát februárban késelték halálra egy veszprémi szórakozóhelyen, két csapattársa pedig szintén súlyosan megsérült, amikor összeverekedtek egy csoporttal. A gyanúsítottak közül egyébként mindenki tagadja, hogy ott volt a szúrás pillanatában.

„Nem követtem el bűncselekményt.”

Tagad a Cozma-gyilkosság egyik gyanúsítottja.

Sztojka Iván eddig csak a Fókusz Plusz riporterének nyilatkozott, a kecskeméti börtönben, ahol fogva tartják. Két fegyőr kísérte az interjúra, meg is motozták.

„Még nem voltam elitélve, még nem voltam börtönben” – mondta Sztojka Iván.

A 27 éves enyingi férfi kilenc hónapja van rács mögött, azóta, mióta egy szórakozóhelyen halálra késelték Marian Cozmát, a veszprémi csapat román kézilabdázóját. Az ügyről azóta is keveset tudni. Sztojka elmesélte, hogy egy társasággal éppen sógora születésnapját ünnepelték, így kötöttek ki ebben a diszkóban. Egyik barátja keveredett konfliktusba a sportolóval.

„Azt vettem észre, hogy Győző közelebb lép hozzám és mondja, hogy őt figyeli az a magas srác. És rámutatott, most már tudom a nevét, Cosmára. Én ránéztem Cosmára, hogy ki ez a magas ember és láttam, hogy csókolózik a barátnőjével és Győzőt nézi.”

Sztojka szerint ezután már minden nagyon gyorsan történt. Kitört a verekedés. Repültek a székek és törtek az üvegek. A tömeg kifelé menekült, Sztojka pedig megkereste a többi társát, és ők is az utcára mentek.

- Akkor láttam meg, hogy Marian Cosma fekszik a földön, az út közepén.
- Akkor már halott volt?
- Azt nem tudom, hogy halott volt-e, de feküdt. Nincs is tudomásom róla, hogy ki tette ezt, mert én nem láttam!

A nyomozás azóta is tart. Három férfit gyanúsítanak azzal, hogy részt vettek a gyilkosságban. De a pontos szerepükről a rendőrség nem beszél a nyomozás érdekében.

Nincsenek megjegyzések: