2011. május 6., péntek

Rossz automata vagy szopatós parkolási cég.



Újabb kedves kis történet a budapesti parkolás szépségeiről. Ezúttal Ingridet viccelte meg a Ferencvárosi Parkolási Kft.: fizetett volna még időben, de nem tudott, ezért most vonakodik kifizetni a büntetést:
Tegnap du. a Vendel u-ban lévő Leövey Klára gimnáziumban volt dolgom, mint minden csütörtökön. 17:54 perckor parkoltam le. A kihelyezett automatából 17:50 után már nem lehet jegyet venni, mert a pénzbedobó rész lezár, és kiírja, hogy „parkolási idő vége”.Este mikor kijöttem a szélvédőmön a mellékelt büntetést találtam. 17:57-kor megbüntetett a parkolóőr. Azt gondolom a fentiek miatt a büntetés nem jogos….ezért kérem a törléséről gondoskodni szíveskedjék. A mai nap folyamán több reklamációt fognak kapni, hiszen a 6 órási programra sokan érkeztünk, és minden ott parkoló autót végigbüntettek. Várom válaszát.
Erre nem jött válasz egy hétig, ezért telefonon érdeklődtem, de leráztak. Következő csütörtökön már kamerával mentem és fényképfelvételeket készítettem arról, hogy ismét nem ad jegyet az automata. Vártam 30 napot, majd ismét levelet küldtem:

Több, mint 1 hónappal ezelőtt írtam Önöknek a lenti levelet. Mivel semmilyen választ nem kaptam, telefonon is felvettem a kapcsolatot az Önök irodájával. K-Val beszéltem, aki azt a tájékoztatást adta, hogy a levelem halasztó hatályú-addig nem kell fizetnem- és 30 napon belül választ fogok kapni. Ezt sajnos a mai napig nem érkezett meg. Azóta természetesen többször voltam a kérdéses helyen és video felvételt és képeket is készítettem arról, hogy 17:55 után az automata azt írja ki „Parkolási idő vége” és nem lehet már jegyet venni. Ezeket a képeket mellékelem.

Várom válaszukat a kérdéses büntetés törléséről.

1 héttel később kaptam egy levelet:

A(z) XXX-111 rendszámú gépkocsira kiadott fizetési felszólításra tett panaszát, a 30/2010 (VI.04.) Fővárosi Közgyűlés Parkolási rendeletére hivatkozva nem áll módomban elfogadni. A fentiek értelmében kérem, hogy a szélvédőn elhelyezett pótdíjfelszólítóhoz mellékelt sárga csekken, a mellékletben szereplő hátralékot 2011. április 19.-ig megfizetni, vagy a következő bankszámlára átutalni szíveskedjék: 12001008-00170290-04200005 A beazonosíthatóság érdekében, az utalás közlemény rovatában, szíveskedjék feltüntetni vagy a gépkocsi rendszámát vagy a mellékleten szereplő utalványszámot.
Budapest, 2011. április 11.

Erre a levélre ismét hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt a választ kaptam, hogy személyesen kell bemennem az ügyemet intézni. 04.12-én személyesen bementem az ügyfélszolgálatra az összes levéllel, a fényképfelvételekkel. Ott az ügyintéző ismét felvette a panaszt, majd többeket odahívott, hogy megnézzék a képeket. Azt mondták, hogy ennek az automatának nem szabadna így működnie és jelzik a problémát az automata üzemeltetőjének. Még azt is mondták, hogy elővételre kellett volna jegyet vennem, másnap 8:15-ig. Megkérdeztem miért, hiszen én 19:30-kor elmegyek innen. Miért kéne másnap reggelre jegyet vennem? Azt mondta, hogy „lefedtem”volna vele az esti 5 percet.

Ma ismételten kaptam egy levelet, hogy fizessek:

Értesítjük, hogy a panaszát ismételten megvizsgáltuk és az ügyében hozott döntésünket változatlanul fenntartjuk. Ezért kérjük, hogy hátralékát, a korábban küldött levelünkben megadott feltételeknek megfelelően rendezni szíveskedjék. Kérjük a fentiek szíves tudomásulvételét.

Itt már aláírás sem szerepel.
Szerintetek mit csináljak? Soha semmiért nem büntettek még meg. Mindig mindenhol parkoló kártyával fizetek, csak ezek az automaták nem fogadják el a szabványt. Fizettem volna, de nem tudtam.

Nincsenek megjegyzések: