2010. augusztus 17., kedd

Megfenyegette a parkolómaffia





Megfenyegette a parkolómaffia.

Arra kényszerítették a férfit, hogy zsebre bírságoljon, nem tett eleget ennek, ezért kirúgták.

BUDAPEST — Újabb csontváz esett ki a Budapesti Önkormányzati Parkolási Kft. szekrényéből. Egy, a Blikknek nyilatkozó parkolóőr, aki a katonai ügyészségen tett feljelentést a korrupciós ügyben, elárulta megfenyegette, és zsarolta több főnöke is, hogy rábírják a zsebre bírságolásra.
Mint arról elsőként beszámoltunk, a BÖP Kft. öt parkolóőre megelégelte, hogy főnökeik korrupcióra kényszerítik őket, hogy minden héten leszedhessék 15 százalékos sápjukat. A dolgozók a rendőrségen is vallomást tettek az ügyben, és szavaikat fotókkal és dokumentumokkal igazolták.– Engem egy mondvacsinált ürüggyel bocsátottak el. Azt mondták, pénzt kértem egy autóstól, hogy sztornózzam a bírságát. A bíróság azonban kimondta, hogy ilyet én nem követtem el. A kirúgásom valódi oka az volt, hogy nem vettem részt a mocskos játékban – kezdte történetét A. Róbert, akit mielőtt beosztottak, az úgynevezett „csókos zónába", figyelmeztették, ez egy lehetőség, amit nem szabad elpuskáznia. – Egy öreg kollégával osztottak be, aki elmondta, kiktől kell pénzt kérni. Ő egyik helyről a másikra járt a pénzért, én meg mindenkit végigbüntettem. Amikor visszaértem, azt mondták a főnökök, hogy nagyot hibáztam. Ezzel elástam magam, ki leszek rúgva – folytatta a korábban hivatásos katonaként
szolgáló férfi, aki nem érti, hogy az ő részletes, minden részletre kiterjedő tanúvallomása alapján miért nem sikerült a hatóságoknak megszüntetniük a maffia ténykedését.
Állítása szerint, négy személy az, akik szervezik és működni hagyják a korrupciót az önkormányzati tulajdonban lévő parkolási cégnél.
Az ügyben megkerestük Rusznák Imrét, a cég vezetőjét, aki folyamatban lévő ügyről nem akart beszélni, az általa felfogadott magánnyomozó Sándor István azonban kifejtette véleményét.
– A mi nyomozásunk is hasonló eredményt mutatott. Úgy gondolom, hogy a korrupció a felső vezetésig nem jut el. Megáll a középvezetői szinten – nyilatkozta a volt nyomozó.
Koós Szabolcs

http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/megfenyegette-a-parkolomaffia-2025777/

Nincsenek megjegyzések: