2010. szeptember 14., kedd

Rusznák és a Fasz nyálhíd esete a Homár Bloggal!!!



Mocskos Homár 18+ - Minden idők legtrágárabb levele a budapesti parkolási társasághoz

Mindegy mi történt. Mi sem értjük, hogy is volt Horváth Oszkár háromszori befizetésével, különösen az első 130 forinttal. Nem is érdekes ez. Az érdekes a ritmus, a fokozás, a visszafojtott enegia lüktetése, majd az erupció. Igazi vulkanikus gyűlöletművészet virágzik a hajtás után látható levélben, szédítő hullámvasutazás az oblomovi letargia és a kohlhaasmihályi izgágaság között, amit csak nagykorú és a "fasz" szótól nem idegenkedő olvasóink olvassanak el, a többieket bántani fogja.

Hivatkozási szám: 208051911004748
Pótdíjazás dátuma: 2008.04.16.

Tisztelt Budapesti Önkormányzati Parkolási Kft.!

Itt van egy igazoló csekk a kezemben, 2008.04.21. Befizetés: 1430 Ft. Az a 2008.04.16-i pótdíjazáshoz képest 5 naptári napon belül van, nem? Erre kapok egy levelet, hogy 1430-at befizettem (ez az 5 napon belüli díj), hátralék 1300 (ezt fejtse meg a faszom, hogy mi), számomra követhetetlen bontásban, pedig - bár ez a levelemből igyekezetem szerint nem fog kiderülni - nem vagyok hülye. Majd arra még jattként rádobnak 2000 Ft posta/kezelési költséget és 210 Ft lekérdezési díjat. 3510 Ft. Mindez a bedobott 130-on és a gondosan befizetett 1430-on felül, amit ráadásul a Postán álltam végig, ami még maguknál is nagyobb hányadék hely. Szép kerek szám!

Tán azért értetlenkedem, mert most kaptam először ilyen levelet, nyilván mert:

- rendesen befizetem mindig a mikuláscsomagot, elismerve a szabálysértést
- újabban már kártyám is van

Miért fizetem be, miért van kártyám?

- mert a faszomnak van kedve Önökkel levelezgetni, inkább kifizetem, bármit mondanak, mint a birka barom

Pedig:

- itt lakom, van parkolási engedélyem, a ház előtt mégis fizetni kell, mert a főút a Fővárosé... OK
- hulla fáradtan hazajövök éjjel, a mellékutcák tele, ide állok a főútra... OK
- nem kelek fel 8-kor azért, mert ezt valami fasz kitalálta, inkább bedobok 10-ig... OK
- mondjuk nincs kedvem bedobni, vállalom az 1430-at... OK
- befizetem, és mégis kekeckednek -- NEM OK.

Mi lesz ebből a jövőben?

- az lesz, hogy el fognak veszteni egy nagyon jól fizető ügyfelet, és minden hozzá hasonlót, mert nyilván sokaknál kihúzzák a gyufát. Tudni kell, hol a határ. Üzenem Tony Torpedonak, hogy a fák nem nőnek az égig! Mi jól fizető barom állatok majd átbandokolunk a polgári engedetlenkedő tízezrek táborába, akik kidobják az ilyen csekkeket, és akkor még ennyi se jön be, mint amennyi most. Ha még azokat is lehúzzák, akik amúgy hajlandóak rendszeresen és rendesen fizetni, megérdemlik.

Mi lesz most?

Most is az lesz, hogy befizetem, amit kiszámláztak. Ezzel NEM a parkolást váltom meg, mert azért már kétszer fizettem, hanem a NYUGALMAMAT. A nyugalmamat, amiből elvettek ezzel a fölösleges hivatalnok gecizéssel egy keveset, márpedig én nem osztogatom ingyen se az időmet, se a nyugalmamat, ezért cserébe fizetniük kell. Mégpedig úgy, hogy tisztelettel növelném eggyel azon levelek számát, amiben Önöket a kurvák faszára küldik el.

Tehát ennek megfelelően akkor kívánom, hogy menjenek a kurvák faszára, és szopják azt le nagyon szép íves csorgó fasznyálhidat képezve, Rusznák Imre ügyvezető igazgató úrral az élen, és várom szeretettel a jövőbeli pótdíj csekkeket is, boldogan be fogom fizetni! Telik rá, mivel én olyan munkát végzek, amivel hozzáteszek a világhoz, az országhoz, és úgy, ahogy az elő van írva. Ezért kapok én ezzel ellentétes tartalmú leveleket. Megértem, hogy ez komplexusokat szül, és pattogni kell még a jó ügyfélnél is és lehúzni az utolsó bőrt is. Nagyon jól esik, és köszönöm, hogy megadták a lehetőséget, hogy még engem, birka türelmű embert is fel tudtak bosszantani. Ha majd épp a kurvák faszán járnak - mert fognak -, remélem, kapnak ott valami kis pótdíjat.

Üdvözlettel:

Horváth Oszkár
kiváló ügyfelük



http://homar.blog.hu/2008/05/28/mocskos_homar_18_minden_idok_legtragarabb_levele_a_budapesti_parkolasi_tarsasaghoz

Nincsenek megjegyzések: