2010. március 4., csütörtök

ELÁRULT,MEGZSAROLT XIII.KERÜLETI POLGÁROK.





Egy meggyanúsított boltostól kaptuk az alábbi levelet:


„Jó napot mindenkinek.

Én egy üzlet tulajdonos vagyok a XIII.kerületben,és engem is meggyanúsított a rendőrség.
Egyszer csak kaptam egy idézést,hogy menjek be a Brfk Gazdaságvédelmi Osztályára GYANÚSÍTOTTKÉNT….Azt hittem a megáll a szívem amikor megkaptam. Nosza egyből hívtam az ügyvédem aki közölte ismerjük meg a bizonyítékokat ellenem és majd meglátjuk.
A vesztegetést nagyon nehéz bizonyítani.
Nos órákon keresztül bent voltunk a zsarunknál állítólag benne vagyok egy listában amit a egyik letartóztatott parkolóörnél találtak a házkutatás során ennyi a bizonyíték állítólag ellenem.
Persze én mindent tagadtam ügyvédi tanácsra,úgysem tudnak ellenünk bizonyítani semmit.
Szimpatikus volt a kihallgató nyomozó bizonyos V.Péter úr….
Olyan szívesen elmondtam volna neki értse meg mindennap odaadtam az aktuális parkolóőrnek a napi 500 később 1000 forintot a napi parkolásért mert így megérte nekünk…
A másik dolog amiért nem beszélhettem mert az egyik boltos kollégánkat az XIII.kerületi önkormányzattól fül alatt megfenyegették,hogy ha beszélni mer a rendőrségen és bajt hoz a Böp Kft-re akkor Dt.Tóth,Bórszéki vagy Hiszékeny polgármester vagy alpolgármesterek elvetetik a üzletünk működési engedélyét és akkor miből fogunk majd élni??????

Értse meg V.Péter nyomozó úr ha beszéltem volna akkor az üzletem működési engedélyét elvetették volna,és mivel olvasom itt maguktól az információk szivárognak ki a Böp felé ezért ők egyből megtudták volna ki köpte volna őket be. A megélhetésemet nem tehetem kockára.

Amúgy szemét dolog,hogy amikor a négy parkolóőrt letartóztatták én kérdeztem a többi őrt nem lesz baj?
Ők azt válaszolták nyugi van náluk egy volt egykori magas rangú rendőr és Rusznák is jóban van magas politikusokkal majd ők elintéznek mindent és nem lesz semmi baj csak adjam továbbra is a napi pénzt nekik.
Most meg gyanúsított vagyok.

Egy átvert,megzsarolt XIII.kerületi üzlet tulajdonos.”



Megdöbbentő levél……
Már az XIII.kerületi önkormányzat is zsarolja az üzlet tulajdonosokat a működési engedélyük bevonásával ha beszélni mernek.
Azért ez nem semmi.
Persze a XIII.kerületben Tóth úr,Bórszéki úr,Hiszékeny úr erről semmit nem fog tudni ha a sajtó megkérdezné őket………..
Na ezek a boltosok majd az önkormányzati és az országgyűlési választáson kire fognak majd szavazni…..Egyértelmű.

1 megjegyzés:

én írta...

Fül alatt???????!!!!!!!!!!!!

Aha............